PRACA | nazdrowiegdynia

FAQ dla przyszłych partnerów

Nasza misja

Nasza misja to przekonanie ludzi, że zmiana trybu życia na zdrowszy, nie musi oznaczać rewolucji. Swój cel osiągną realizując małe kroki, co pozwoli na płynną zmianę nawyków i w efekcie osiągnięcie rezultatu bez niepotrzebnej frustracji po drodze. Wsłuchujemy się w potrzeby pacjenta, pomagamy zauważyć zmiany i edukujemy. Skupiamy się na realizacji celów, które są dla pacjenta osiągalne w danym momencie oraz z jego perspektywy najważniejsze. W ten sposób metodą „jednego kroku” stopniowo zbliżamy się do rozwiązania problemu, który jest najważniejszy z perspektywy specjalisty. Ważne aby komunikacja była dla pacjenta zrozumiała i przejrzysta, a każdy następny krok prosty do wykonania.

Jaki mamy profil pacjenta?

Nasza misja to przekonanie ludzi, że zmiana trybu życia na zdrowszy, nie musi oznaczać rewolucji. Swój cel osiągną realizując małe kroki, co pozwoli na płynną zmianę nawyków i w efekcie osiągnięcie rezultatu bez niepotrzebnej frustracji po drodze. Wsłuchujemy się w potrzeby pacjenta, pomagamy zauważyć zmiany i edukujemy. Skupiamy się na realizacji celów, które są dla pacjenta osiągalne w danym momencie oraz z jego perspektywy najważniejsze. W ten sposób metodą „jednego kroku” stopniowo zbliżamy się do rozwiązania problemu, który jest najważniejszy z perspektywy specjalisty. Ważne aby komunikacja była dla pacjenta zrozumiała i przejrzysta, a każdy następny krok prosty do wykonania.

Onboarding- co to, po co i dlaczego?

Szczególnie ważne jest dla nas, żeby stworzyć ci komfortowe warunki do pracy. Dlatego też jedną z pierwszych rzeczy po przejściu rekrutacji będzie odbycie przez Ciebie wizyty z jednym z naszych terapeutów. To w celu zapoznania się, jak realizujemy nasz standard obsługi pacjenta w praktyce. Kolejnym krokiem będzie odbycie terapii u innych kolegów z zespołu. Ten krok ma za zadanie zapoznać Cię z metodami pracy innych terapeutów oraz z jakimi problemami możesz przekierować do nich pacjentów, którzy nie będą w obrębie Twojej specjalizacji i będą dla ciebie „trudni”.

 

"Co takiego zyskam dołączając do waszego zespołu?"

Przede wszystkim oferujemy świetnie wyposażone miejsce, które spełnia wszelkie wymagane prawem wymogi dla gabinetów fizjo. Dysponujemy czterema przestronnymi, w pełni wyposażonymi gabinetami do fizjoterapii, przytulnym gabinetem dla dietetyka lub psychologa (z którego można korzystać, jeżeli ich akurat nie ma w pracy) oraz salą do ćwiczeń 90m2. Obsługujemy pacjentów przez aplikację medfile, co bardzo ułatwia prowadzenie dokumentacji oraz komunikację dotyczącą pacjentów. W naszym Centrum jest oczywiście recepcja, której zadaniem jest dopilnowanie wszelkich kwestii organizacyjnych, takich jak umawianie i odwoływanie wizyt, zapewnienie materiałów do pracy (oliwki, ręczniki, prześcieradła).

Mało?

Jak napisaliśmy wyżej, jesteśmy otwarci na rozwój i nowe inicjatywy. Jeżeli masz pomysł na:

– warsztaty tematyczne,

– nową usługę, którą chcesz przetestować,

– seminarium dotyczące Twojej specjalizacji,

Bardzo chętnie udostępnimy ci naszą całą infrastrukturę oraz niezbędny sprzęt do realizacji takiego przedsięwzięcia. Oczywiście nasze kanały komunikacji, którymi docieramy do pacjentów również będą do Twojej dyspozycji.

Kolejny element warty wspomnienia – kładziemy duży nacisk na komunikację wewnątrz zespołu oraz pracę zespołową. To świetna okazja, żeby poznać inne metody pracy oraz skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych członków naszego teamu.

Kogo szukamy?

Do zespołu szukamy ludzi, którzy będą podzielać naszą pasję do zdrowia oraz czują, że metoda małych kroków to jest to co może pomóc pacjentom osiągnąć ich cel.

Czego oczekujemy od członka zespołu Centrum Na Zdrowie?

  1. Empatii – uważamy, że jeżeli chcesz pomagać ludziom to powinieneś umieć postawić się w ich sytuacji.
  2. Umiejętności miękkie, czyli komunikacja – pacjenci zdarzają się różni, z różnymi problemami. Oczekujemy, że będziesz potrafił porozumieć się z każdym – zarówno ekstrawertykiem, ale też, a może przede wszystkim – z introwertykiem. Chcemy, żebyś potrafił “otworzyć” trudnego pacjenta i umiał zdobyć jego zaufanie. Taki pacjent, będzie łatwiej osiągał efekty i zostanie z nami na dłużej.
  3. Praca zespołowa – umiejętność dogadania się z kolegami jest absolutnie niezbędna, aby stworzyć zgrany zespół. Każdy z nas ma inne doświadczenia, wszystkie są unikatowe i bezcenne. Oczekujemy, że będziesz chciał się dzielić swoją wiedzą z resztą zespołu, ale też potrafił zapytać i konsultować się z innymi, kiedy będzie wymagała tego sytuacja.
  4. Zaangażowanie – dążymy do stworzenia silnej, rozpoznawalnej marki, która będzie pomagać pacjentom osiągać cele w prosty sposób. Cały czas rozwijamy się, aby ścieżka pacjenta w naszym centrum była jak najbardziej efektywna. Dlatego też nie chcemy, aby nasze centrum było tylko przystankiem na twojej drodze zawodowej. Szukamy ludzi, którzy razem z nami będą chcieli budować tą jakość i staną się jej częścią.
  5. Dyspozycyjność – min 60 godzin miesięcznie. + ważne jest dla nas, abyś aktywnie uczestniczył w życiu Centrum Na Zdrowie. Zespół regularnie odbywa spotkania, na których omawiamy bieżącą sytuacje oraz tworzymy nowe projekty na przyszłość. Chcemy, abyś pomógł nam tworzyć jak najlepszą przestrzeń dla pacjentów i naszego zespołu.
  6. Otwartość – świat nie stoi w miejscu, dlatego ważne jest abyśmy się cały czas rozwijali, zarówno jako zespół, ale też jako i specjaliści. Czasami może okazać się, ze metody, które znamy są nie wystarczające, dobrze jest żebyś umiał to zauważyć, dzięki temu będziemy mogli wspólnie poszukać nowych rozwiązań.
  7. Tworzenie materiałów do naszych social mediów- chcemy, aby zespół Centrum Na Zdrowie był widoczny i docierał ze swoją misją do coraz większej liczby nowych pacjentów. Nie martw się, będziemy Cię wspierać w tworzeniu materiałów – tematów nigdy nie zabraknie. Najlepszym źródłem tematów postów czy filmów są sami pacjenci – trzeba ich tylko uważnie słuchać. Dzięki pokazywaniu się w sieci zyskasz zaufanie przyszłych pacjentów, co zaowocuje wypełnionym grafikiem.

Ile będziesz zarabiał/a?

Twoje wynagrodzenie będzie zależało od Twojego stażu w Centrum Na Zdrowie oraz od formy zatrudnienia.

Przewidujemy dwie formy zatrudnienia:

I. Jednoosobowa działalność gospodarcza – jeśli nie zależy Ci wysokich składkach ZUS, a raczej na tym co wpada na Twoje konto ta forma zatrudniania jest właśnie dla Ciebie.

ETAPY:

  1. STARTER – To czas w którym chcemy, żebyś się zadomowił i sprawdził jak czujesz się w naszym zespole. Dajemy sobie 3 próbne miesiące, w czasie których zostajesz wprowadzony w system pracy naszego Centrum. Dokładamy też w tym czasie wszystkich sił abyś miał wypełniony grafik i mógł zbudować swoją bazę pacjentów. Wynagrodzenia w tym czasie to 40 zł netto za godzinę pracy.
  2. POCZĄTKUJACY – Witaj na pokładzie, zakończyłeś okres próbny z powodzeniem. Cieszymy się, ze odnalazłeś się w naszym systemie pracy i zdobyłeś zaufanie pacjentów. Czas trwania tego etapu to 12 miesięcy. Rok pełen nowych doświadczeń i cennych wskazówek od kolegów. Twoje wynagrodzenia będzie wynosiło na tym etapie 50 zł netto/h.
  3. ZAAWANSOWANY – To mement, kiedy nauczyłeś się dostrzegać tak zwany „bigger picture”. Widzisz już nie tylko problem pacjenta ale przede wszystkim zauważasz człowieka, który potrzebuje uwagi, zrozumienia i pomocy. Na tym etapie uczysz się też jak wykorzystać zespół aby jeszcze lepiej pomagać swoim pacjentom. Etap ten trwa minimum 3 lata, a wynagrodzenie które możesz otrzymać w tym czasie to 60 zł netto
  4. MENTOR – Jeśli zrozumiałeś na czym polega praca zespołowa i lubisz pomagać kolegom z pracy w szukaniu nowych rozwiązań możesz pójść jeszcze wyżej i zostać „Mentorem”. Jesteś z nami już na tyle długo, że w pełni rozumiesz naszą filozofię „małych kroków” i chcesz pomóc nam wdrażać ją w funkcjonowanie Centrum. Do Twoich zadań jako mentora będzie należało przede wszystkim przedstawienie naszej filozofii pracy nowym kolegom oraz pomoc w dobraniu terapii w przypadku bardziej skomplikowanego pacjenta. Za dodatkowe obowiązki otrzymasz premię w wysokości 1000 zł brutto/ miesiąc.

II. Umowa zlecenie, jeśli zależy Ci na opłacaniu składek ZUS lub jesteś studentem ta forma wynagrodzenia jest dla Ciebie.

ETAPY:

  1. STARTER – to czas w którym chcemy, żebyś się zadomowił i sprawdził jak czujesz się w naszym zespole. Dajemy sobie 3 próbne miesiące, w czasie których zostajesz wprowadzony w system pracy naszego Centrum. Dokładamy też w tym czasie wszystkich sił abyś miał wypełniony grafik i mógł zbudować swoją bazę pacjentów. Wynagrodzenia w tym czasie to 30 zł brutto za godzinę pracy, dla studenta 40 zł brutto.
  2. POCZĄTKUJACY – Witaj na pokładzie, zakończyłeś okres próbny z powodzeniem. Cieszymy się, ze odnalazłeś się w naszym systemie pracy i zdobyłeś zaufanie pacjentów. Czas trwania tego etapu to 12 miesięcy. Rok pełen nowych doświadczeń i cennych wskazówek od kolegów. Twoje wynagrodzenia będzie wynosiło na tym etapie 35 zł brutto/h, dla studenta 50 zł brutto/h.
  3. ZAAWANSOWANY – To mement, kiedy nauczyłeś się dostrzegać tak zwany „bigger picture”. Widzisz już nie tylko problem pacjenta ale przede wszystkim zauważasz człowieka, który potrzebuje uwagi, zrozumienia i pomocy. Na tym etapie uczysz się też jak wykorzystać zespół aby jeszcze lepiej pomagać swoim pacjentom. Etap ten trwa minimum 3 lata, a wynagrodzenie które możesz otrzymać w tym czasie to 40 zł brutto.
  4. MENTOR – Jeśli zrozumiałeś na czym polega praca zespołowa i lubisz pomagać kolegom z pracy w szukaniu nowych rozwiązań możesz pójść jeszcze wyżej i zostać „Mentorem”. Jesteś z nami już na tyle długo, że w pełni rozumiesz naszą filozofię „małych kroków” i chcesz pomóc nam wdrażać ją w funkcjonowanie Centrum. Do Twoich zadań jako mentora będzie należało przede wszystkim przedstawienie naszej filozofii pracy nowym kolegom oraz pomoc w dobraniu terapii w przypadku bardziej skomplikowanego pacjenta. Za dodatkowe obowiązki otrzymasz premię w wysokości 1000 zł brutto/ miesiąc.

Chcesz do nas dołączyć?

Napisz do nas – wyślij swoje CV, a zamiast listu motywacyjnego napisz kilka słów o sobie i dlaczego chcesz z nami współpracować.

Mail: rekrutacja@nazdrowiegdynia.pl.

Już nie możemy się doczekać 😊