Grafik

Uwaga!!! Na zajęcia obowiązują zapisy telefoniczne, mailowe bądź przez wiadomość na Facebooku.

 

 DZIEŃ TYG.PN WT ŚR CZW PT SO
 DZIEŃ TYG. PN WT ŚR CZW PT SO
18:15Hatha Yoga

(75 min)

kurs podstawowy

Grażyna

19:00 

 

 

Kettlebells

Grzesiek

 

 

19:30Hatha Yoga

(75 min)

kurs średniozaawansowany

Grażyna

 


Kettlebells

 

Kettlebell to odważnik w kształcie kuli z rączką. Kettle charakteryzują się przesuniętym środkiem cięzkości.
Dzięki temu w trakcie ćwiczeń angażowane jest zdecydowanie więcej mięśni niż w tradycyjnym treningu np. z hantlami.
Praktycznie wszystkie ćwiczenia, które wykonujemy z kettlami angażują całe ciało, w tym też mięśnie głębokie (core),
których sprawność jest kluczowa dla utrzymania prawidłowej postawy i zdrowego kręgosłupa. Wieksze zaangażowanie mięśni i
układu krążenia w trakcie treningu sprawia, że jest on bardzo efektywnym sposobem również
na zrzucenie wagi i utrzymanie szczupłej, atletycznej sylwetki.
Odważniki kulowe mogą służyć nie tylko budowaniu siły, ale też wydolności, gibkości i dynamiki.
 

 

Hatha Yoga

Podczas praktyki Hatha jogi, masz możliwość nauczyć się prawidłowego oddechu, który złagodzi stres i utrzyma Cię przy zdrowiu. Asany wzmacniają mięśnie, dodają energii i zapewniają giętkość ciała. Hatha joga to przede wszystkim praktyka, która równoważnie rozwija siłę i elastyczność, dbając o poprawność wykonywania pozycji. Kiedy organizm jest dotleniony, a ciało czuje się swobodnie, nasz umysł ma w końcu możliwość się odprężyć i dać ci pełnię zadowolenia. Dlatego każda praktyka kończy się relaksem, kiedy świadomie pozwalamy sobie na całkowite rozluźnienie.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.