Grafik

Uwaga!!! Na zajęcia obowiązują zapisy telefoniczne, mailowe bądź przez wiadomość na Facebooku.

 

 DZIEŃ TYG.PN WT ŚR CZW PT SO
 DZIEŃ TYG. PN WT ŚR CZW PT SO
 10:00   

 

18:00 

 

Trening

Na Zdrowie

Patrycja i Grzesiek

 

 

 

18:30 Mindfulness

Relaksacja

Medytacja

(75-90 min)

Dorota

19:00 

 

 

Kettlebells

Grzesiek

 

Hatha Yoga

(75 min)

Grażyna

20:00 

 

 


Kettlebells

 

Kettlebell to odważnik w kształcie kuli z rączką. Kettle charakteryzują się przesuniętym środkiem cięzkości.
Dzięki temu w trakcie ćwiczeń angażowane jest zdecydowanie więcej mięśni niż w tradycyjnym treningu np. z hantlami.
Praktycznie wszystkie ćwiczenia, które wykonujemy z kettlami angażują całe ciało, w tym też mięśnie głębokie (core),
których sprawność jest kluczowa dla utrzymania prawidłowej postawy i zdrowego kręgosłupa. Wieksze zaangażowanie mięśni i
układu krążenia w trakcie treningu sprawia, że jest on bardzo efektywnym sposobem również
na zrzucenie wagi i utrzymanie szczupłej, atletycznej sylwetki.
Odważniki kulowe mogą służyć nie tylko budowaniu siły, ale też wydolności, gibkości i dynamiki.
 

Trening Na Zdrowie

Na Zdrowie to autorski trening Patrycji i Grzegorza, założycieli studia Na Zdrowie.
Podczas pracy w gabinecie i na sali zaobserwowali, że siedzący tryb życia powoduje u wszystkich pacjentów podobne,
powtarzające się problemy. Na podstawie tych doświadczeń opracowali system ćwiczeń, który pozwala zlikwidować te problemy
oraz zapobiec ich nawracaniu. Na tych zajęciach nauczycie się, co robić aby zniwelować skutki siedzącego trybu życia –
bolący kark, ból kręgosłupa czy bóle kolan. W cwiczeniach korzystamy głównie z masy ciała oraz prostych akcesoriów jak
drewniane drązki czy małe piłeczki kauczukowe. Podczas tych zajęć czerpiemy z różnych technik i metod, wyciągając to co w
danym momencie jest najbardziej potrzebne i skuteczne. Dzięki odpowiedniej progresji, w ćwiczeniach może wziąć udział każdy
bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej.

 

Hatha Yoga

Podczas praktyki Hatha jogi, masz możliwość nauczyć się prawidłowego oddechu, który złagodzi stres i utrzyma Cię przy zdrowiu. Asany wzmacniają mięśnie, dodają energii i zapewniają giętkość ciała. Hatha joga to przede wszystkim praktyka, która równoważnie rozwija siłę i elastyczność, dbając o poprawność wykonywania pozycji. Kiedy organizm jest dotleniony, a ciało czuje się swobodnie, nasz umysł ma w końcu możliwość się odprężyć i dać ci pełnię zadowolenia. Dlatego każda praktyka kończy się relaksem, kiedy świadomie pozwalamy sobie na całkowite rozluźnienie.

 

Medytacja/ Relaksacja/ Mindfulness

Zajęcia mindfulness to nauka uważności. Pomagają zlikwidować stres, zrozumieć swoje emocje, poznać własne ciało i poprawić komfort życia. Na zajęciach poznajemy różne rodzaje medytacji, relaksacji i pracy z oddechem, skanujemy swoje ciało, a także pracujemy z emocjami, rozmawiamy, wsłuchujemy się w siebie. Jest to kompleksowe zadbanie o siebie: ciało, psychikę i ducha.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.